9 Mayıs 2008 Cuma

LÜKS ÜRÜNLER DE TELEVİZYON REKLAMINA BAŞLIYOR

Medya planlama şirketleri , lüks tüketim ürünleri için en uygun mecranın dergi olduğu konusunda hemfikirdir. Dergilerin baskı kalitesi , okuruna dolaysız ulaşması , hedef kitlenin net biçimde segmente edilebilmesi ve uzun süre saklanması , moda , kozmetik , elektronik hatta otomotiv sektörü için önemli katma değer sunar. Televizyon genel bir kitleye seslendiği için , lüks kategorisine çok uygun değildir. Geçtiğimiz ay , Louis Vuitton , bu kanıyı yıkarak , aralarında CNN ve BBC gibi önemli isimlerin de olduğu bir dizi kanalda reklam yaptı. Şubat 15 ‘ten itibaren sinemalarada ve uydu ve kablo aracılığıyla yayın yapan televizyonlarda 90 saniyelik bir reklam filmi yayınlamaya başladı. TNS Media Intelligence verilerine göre 2007 yılında 35 milyon dolarlık reklam bütçesinin tümünü gazete ve dergilere ayıran Louis Vuitton ‘un bu yıl bütçesini artıracağı öngörülüyor.
LV , moda endüstrisindeki en önemli markalardan biri. Trendleri belirlemekteki gücü tartışılmaz. Şimdiye kadar televizyonu ağırlıklı olarak parfüm markalarını tanıtmakta kullanan ünlü moda kuruluşlarının bu akımı izlemeleri mümkün. Bu da her yıl pazar payı azalacağı ve internetin karşısında yok olacağı iddia edilen televizyonlar için şüphesiz çok önemli bir taze gelir kaynağı olacak.

1 yorum:

naydinel dedi ki...

Naber pamir? :) seni facebookta ararken burda buldum? hayat nasil gidiyor?