- Bence bayanlar bu reklamı çok sevecek :)Bu reklam yüzümde ukalaca bi tebessüm yarattı ve bana Mazda'nın bu yeni Mazda2 modelini merak ettirdi doğrusu. Bu reklam üzerine pek bir yoruma raslamadım, bir mail sonucu bende görme fırsatı buldum ve hoşuma giden bu reklamı paylaşmadan ve yorum yapmadan duramadım. Mazda'nın oluşturduğu felsefeden yola çıkarak oluşturduğum yorumu sizle paylaşmadan önce, Mazda'nın bu yeni durumuna biraz bakalım diyorum.Mazda 2008 yılı itibariyle Türkiye'de kendi yapılanmasını kurmaya başladı yani distibütörlükten vazgeçti. "Zoom zoom" dediği bir felsefe oluşturdu.Çalışanlarını dahi bu felsefeye göre seçti, yani temelini buna dayandırdı. Merak edilesi bişey doğrusu. Nedir bu "zoom zoom"?Bu felsefe hareketliliğe ve dinamizme dayanıyor.Çalışanlarının da hareketten ve dinamizmden heycan duyabilen insanlar olmasına özen gösteriyor. Tüketicilerini de otomobilden keyif alan sadık müşteriler olarak tanımlıyor. Mazda2 de ekonomik olması ve rahatlığıyla keyif verici bir ürün olarak karşımıza çıkıyor. Evet şimdi gelelim bahsettiğim şu reklama .Reklamda Türkiye'de sıkça rasladığımız erkeklerin araba kullanan bayana davranış şekilleri ve kafalarındaki, kadına karşı oluşturdukları, imaj yer alıyor. Erkekler kendi aralarında park yeri bulamayan ,dar bir park yeri gören fakat park etmeden yanından geçen bayana alaycı bir tavır takınıyorlar fakat bayan zekice bi hamleyle adamların ağzını açık bırakıyor. Tabiyki bu güvenide arabasından geliyor.Kadın aynen Mazda'nın da istediği gibi otomobilinden keyif alan bir müşteri. Açıkcası böle bir reklamla çıkmak oldukça mantıklı araba kullanan bayan sayısının giderek arttığı bi toplum olduğumuzdan bana göre olaya güzel bir yerden yaklaşıyorlar ve kadınlarında kalbini kazanıyorlar.Nedersiniz bayanlar?Peki baylar?
17 Mart 2008 Pazartesi
MAZDA 2008 MAZDA2
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
Evet mesajı iyi veren bir reklam olduğu konusunda hemfikirim. Ama bu kadınların korkunç derecede kötü araba kullandığı gerçeğini değiştiriyor mu, hayır :)
Yorum Gönder