Dünyanın çikolata ustası olarak bilinen Lovells bu pazardaki yerini almak ve rakiplerine fark atmak için Türkiye pazarındaki ilk iletişim çalışmalarına başladı .İngiliz markası olan Lovells, Türkiye pazarına sütlü çikolata, karamel ve nugali bar Mack (OLMACK YA DA OLMAMACK) ile merhaba diyerek bir reklam filmi hazırladı. Son reklamında bildiğiniz gibi kırmızı Ferrariye çarpan kadını konu alıyor. (Çikolatayı yemek ya da yememek).İki reklamda da bir ikilem var, oynayan kişiler hep muhallakta kalıyor. Sonuncunda ya çikolatanın tamamı yeniyor ya da 2 parça bırakılıp herşey yoluna giriyor. Son reklamı görmüş olmalısınız. Sinema salonlarında,televizyonda sürekli yayınlanılıyor.Yine de şöyle bir özet geçelim. Sakar kadın otoparka bulunan Minicooper marka arabasıyla tam arkasına park etmiş olan kırmızı Ferrari’ye çarpar . Aman hiç endişelenmeye ya da panik yapmaya değer mi? Bu iş nasıl çözülür diye düşünmeyin, sırrı çantada saklı.^^LOVELLS SIRRI^^. Kadın çantasından Lovells sütlü çikolatasını çıkarıp çarptığı Ferrari’nin camına koyar. Her şey yoluna girmiştir Ferrarinin sahibi bu dayanılmaz lezzeti görünce arabasına çarpıldığını unutacak kadın da kendini çarptığı arabanın sahibine kolaylıkla affettirmiş olacaktır(!). Fakat bıraktığı çikolatanın çekiçiliğine dayanamayan ve yemeye başlayan kendisi olur. Ferrari’nin sahibine de tüm paketten sadece 2 parça bırakır. Problem hemen çözüldü mü? Ohh her şey bu kadar kolay olsa keşke. Kadın üstünden büyük bir sorumluluğu atmanın mutluluğu ve huzuruyla oradan ayrılır.^^SUÇLULUK DUYGUSUNU BASTIRAN ÇİKOLATA^^. Ferrari’nin sahibi bu durumda üstelik 2 parca çikolatayla olayı nasıl unutur orası meçhul. Şu şekilde düşünmeyeceği kesin arabam hiç önemli değil, sonuç olarak 2 PARÇA lovells çikolata yedim. Ama şu şekilde düşünebilme olasılığı yüksek sen ferrarimle çikolatanın değerini bir mi tutuyorsun? Valla ne kadar dünya markası olursa olsun , ne kadar lezzetli çikolata olursa olsun , o anda bu durumu 2 parça çikolatayla affedebilecek kimse olduğunu sanmıyorum. Reklam dünyasının kapılarının hayal gücüne açık olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama işin sihirli yanı abartının yanında inandırıcılığı da kullanabilmek.
5 Mart 2008 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
3 yorum:
Birincisi çok kötü bir reklam ve cingılına gıcık oluyorum. Hatta Lovells reklamı çıkınca kanalı değiştiriyorum, o derece.
İkincisi Ekşi Sözlük'te Lovells'in Ülker'in olduğu yazıyor, bir araştır bakalım neymiş aslı astarı.
Kesinlikle hocam tam anlamıyla berbat bir reklam.Bir dünya markasına hiç yakışmayan bir reklam.
Lovells Ülker^'inmiş...
Google da her lovells çikolata adıyla ülker ismi geçiyor.Ülker'in sitesinde Ülker'in alt ürünü olarak geçiyor.Aslında hiç şaşırmamak lazım.O kadar yaygın ki...Aslında ülkeri marka olarak sevelim yada sevmeyelim ,ki ben almamaya gayret gösterenler arasındayım,şu bir gerçek ki baştakiler iyi çalışıyorlar,kendilerini iyi pazarlıyorlar.
evet ürün ülkerin. fakat ülker sonradan satın aldı o ürünü.. dünyaca ünlü godiva yı da ülkerin satın aldığını zaten biliyoruz.. LOVELLS i daha önce satın aldı ülker..
Yorum Gönder